2 Οκτ 2007

ΜΑΚΙΣΤΙΑ

Είμαστε ενεργοί πολίτες αυτής της κοινωνίας, μας είδαν πολλοί τον τελευταίο καιρό εξ'αιτίας αυτής της κααστροφής. Είμασταν όμως και εμείς από πρίν δημοσιγραφικά φυντάνια!Είχαμε και συνεχίζουμε να έχουμε την εφημεριδούλα μας, την οποία με πολύ κόπο βγάζουμε, ειδικά όταν τις περισσότερες φορές πέφτει το βάρος στην Δήμητρα (Κοκκαλιάρη), η οποία κάνει τρομερές προσπάθειες να προλαβαίνουμε τις ημερομηνίες!
Η έκδοση της είναι τριμηνιαία, που σημαίνει οτι πρέπει να προσέχουμε την περιοδικότητά της, σήμερα λόγου χάρη που πήγα να την ταχυδρομήσω, πήγαν να μου κάνουν νερά, ότι είχαμε αργήσει, αλλά ευτυχώς είδαν ότι είμαστε μέσα στα χρονικά όρια και δεν χύθηκε αίμα!!!!
Από εδώ και στο εξής θα μπορείτε να την απολαμβάνεται κι εσείς και φυσικά εάν θέλετε να συμβάλετε με άρθρα δεν απορίπτουμε κανέναν που έχει ενδιαφέροντα πράγματα να μας πεί για την περιοχή μας ειδικά τώρα που είμαστε πληγωμένοι!
Θα την βρείτε στην δεξιά στήλη με το όνομά της!ΜΑΚΙΣΤΙΑ (υπομονή λίγες μέρες, διότι υπάρχει τεχνικό θέμα!)

1 σχόλιο:

Αννη είπε...

Χαιρετίζω την προσπάθεια που κάνετε, την παρακολουθώ εδώ κι έναν μήνα. Είμαι φωτογράφος, το site μου είναι το www.photo.aa-informatics.gr και θέλω να προσφέρω σαν ένα μικρό φόρο τιμής στην προσπάθειά σας τις φωτογραφίες μου: θέλω να πάω στα καμένα χωριά της Ηλείας και να προσπαθήσω να αποτυπώσω την ελπίδα, το κουράγιο, την προσπάθεια χτισίματος της νέας ζωής. Τις φωτογραφίες θα τις ανεβάσω στο site μου και φυσικά θα τις δώσω και για χρήση στην εφημερίδα σας. Απο εσάς θέλω μόνο να μου δὠσετε κάποιες κατευθύνσεις (σε ποιά χωριά να πάω, εάν γνωρίζετε κάποιες εθελοντικές προσπάθειες που γίνονται και θέλετε να καταγραφούν). Θα χαρώ πολύ να επικοινωνήσετε μαζί μου. Ευχαριστώ, Άννη Αγγελοπούλου